Η διαδοχική αποκάλυψη νέων απόψεων της πραγματικότητας στην
ανθρωπότητα είναι μια πορεία που καλύπτει ολόκληρη τη διαδρομή της Ιστορίας και
συνεχίζεται πάντα, όπως φανερώνει η εκδήλωση της Πνευματικής Ιεραρχίας . Στη
Δύση, οι γνώσεις μας περιορίζονται λίγο-πολύ στο χριστιανισμό.
Αλλά, θαμμένες μέσα σε πανάρχαιους μύθους και θρύλους, κι
αργότερα σε ιερές γραφές, μαρτυρίες έχουν διασωθεί για τη ζωή, την παρουσία και
τις διδασκαλίες άλλων, παλαιότερων Δασκάλων ή Αβατάρ.
Η εστίασή μας στη δράση του Ιησού στην Παλαιστίνη συχνά μας κάνει να
μη βλέπουμε ή πάντως να μην αξιολογούμε αρκετά τη συμβολή άλλων Αβατάρ και
άλλων πίστεων. Αυτή η στενή θεώρηση της εξέλιξης της ανθρωπότητας κάνει πολλούς
δυτικούς να δυσκολεύονται ν' αναγνωρίσουν την εμφάνιση ενός ακόμα Δασκάλου.
Κάθε Αβατάρ φέρνει
μια διδασκαλία, η οποία, όταν συλλαμβάνεται σωστά και μπαίνει βαθμιαία σ'
εφαρμογή από την ανθρωπότητα, διευρύνει την κατανόησή μας και γίνεται το
επόμενο βήμα στην ανάπτυξή μας.
Ηρακλής :Ένας
από τους πρώτους Δασκάλους εμφανίστηκε σε τόσο μακρινή μας εποχή, αναφέρεται το
8.000 π.Χ. , αλλά ο αρχαίος θρύλος μάς μεταφέρει τη μνήμη των επιτευγμάτων του:
Ο Ηρακλής, ένας "δάσκαλος-ήρωας", ζωγράφισε για την ανθρωπότητα,
"με τη μορφή ενός συμβολικού, εικονογραφικού και παγκόσμιου δράματος, την
ιδέα ενός μεγάλου σκοπού, που δεν μπορεί να επιτευχθεί παρά μόνο μέσα από
αγώνες και δυσκολίες". Παρουσίασε στην ανθρωπότητα την ιδέα των δοκιμασιών
στο μονοπάτι που φέρνει πίσω στην Πηγή μας, στο ίδιο το ταξίδι της εξέλιξης,
όπως συνοψίζεται και διατηρείται στους Δώδεκα Άθλους του. Οι άθλοι είναι οι
δοκιμασίες στις οποίες όλοι υποβάλλονται πριν από κάθε μύηση.
Βυάσα ήταν ένας άλλος μεγάλος Αβατάρ που έφερε στην
ανθρωπότητα το μήνυμα ότι ο θάνατος δεν είναι το τέλος. Ο αντίκτυπος αυτής της
φαινομενικά απλής έννοιας ήταν τεράστιος, αφού σήμαινε ότι υπήρχε τώρα η
δυνατότητα να ταυτιστούμε μ' έναν ανώτερο αθάνατο εαυτό και όχι μόνο με τη ζωή
του φυσικού επιπέδου.
Υπήρξαν κι άλλοι Δάσκαλοι στο διάστημα που μεσολάβησε από
τον Βυάσα ώς το Βούδα, αλλά
Βούδας ήταν ένας Δάσκαλος που ήρθε στην
Ανατολή φέρνοντας φώτιση, φέρνοντας τις απαντήσεις στα τόσα ερωτήματα που
βασανίζουν και προβληματίζουν την ανθρωπότητα σχετικά με την ίδια της την
ύπαρξη.
Ήρθε "για να
θέσει τα θεμέλια για μια πιο φωτισμένη προσέγγιση στη ζωή, δίνοντας τη
διδασκαλία που έμελλε ν' ανοίξει την πόρτα για το έργο του Χριστού, ο οποίος,
όπως γνώριζε, θ' ακολουθούσε στα βήματά Του.
Δίνοντας στον κόσμο τις Τέσσερις Ευγενείς Αλήθειες, ο Βούδας
απάντησε στο ερώτημα του ανθρώπου "γιατί;". Δίδαξε ότι η οδύνη του
ανθρώπου είναι δικό του δημιούργημα και ότι η εστίαση της επιθυμίας στο υλικό
και στο εφήμερο είναι εκείνη που προξενεί όλη την απόγνωση, το μίσος και τον
ανταγωνισμό, και είναι η αιτία που "ο άνθρωπος βρέθηκε να ζει στο βασίλειο
του θανάτου – στο βασίλειο της υλικής διαβίωσης...". Η ζωή, το παράδειγμα
και οι διδασκαλίες του Βούδα προετοίμασαν το δρόμο για το Χριστό.
Έχοντας έρθει 500
περίπου χρόνια πριν από το Χριστό, ο Βούδας ήταν η εκδήλωση της άποψης της
Σοφίας του Θεού, όπως ακριβώς ο Χριστός είναι η ενσωμάτωση της άποψης της
Αγάπης. Oι δύο όψεις
της δεύτερης Ακτίνας.
Αυτοί οι δυο μεγάλοι Αβατάρ συνεχίζουν πάντα να εργάζονται
μαζί και ο Βούδας βοηθάει και υποστηρίζει τον Μαϊτρέγια, , στην τωρινή Του
αποστολή στον κόσμο.
Είναι αξιοσημείωτο ότι Εκείνος που είναι γνωστός ως ο Βούδας
εργάστηκε μέσ' από το μαθητή Του, τον Πρίγκιπα Γκωτάμα, με τρόπο παρόμοιο μ'
εκείνον που ο Μαϊτρέγια, με την ιδιότητά Του ως Χριστός, επιφώτησε το μαθητή
Ιησού κι εργάστηκε μέσ' απ' αυτόν στην Παλαιστίνη.
Από την Πνευματική Ιεραρχία γίνεται γνωστό ότι στην εποχή της επιστροφής του Χριστού, ο Βούδας
θα στείλει δυο μυημένους μαθητές για να
μεταρρυθμίσουν το βουδισμό -την ίδια στιγμή που ο Δάσκαλος Ιησούς θα κάνει
ορισμένες πρώτες ενέργειες για ν' αναλάβει και πάλι τον έλεγχο της Εκκλησίας
Του.
Ο βουδισμός, όπως και άλλες θρησκείες, περιμένει τον ερχομό
ενός άλλου μεγάλου Αβατάρ –Παγκόσμιου Διδασκάλου: Αυτός είναι γνωστός ως ο
Μαϊτρέγια Βούδας, ο Πέμπτος Βούδας στη συνεχιζόμενη γραμμή των θείων
αποκαλύψεων.
Ο Σρι Κρίσνα κι ο Σανκαρατσάρυα, δυο άλλοι μεγάλοι Αβατάρ,
υπήρξαν και οι δυο προηγούμενες ενσαρκώσεις του Μαϊτρέγια.
Ο Κρίσνα εμφανίστηκε γύρω στα 3.000 π.Χ. και ο Σανκαρατσάρυα
έζησε γύρω στα 800 π.Χ.
Ο Σρι Κρίσνα κατέδειξε την ανάγκη να τιθασέψουμε την
αστρική, συναισθηματική μας φύση και άνοιξε έτσι την πόρτα προς τη δεύτερη
μύηση.
Στην Παλαιστίνη, εργαζόμενος μέσ' από το μαθητή Ιησού, ο
Μαϊτρέγια - Χριστός, ολοκλήρωσε το έργο του Βούδα, εκδηλώνοντας την άποψη της
Αγάπης του Θεού.
Ο Σανκαρατσάρυα έδωσε "βαθυστόχαστη διδασκαλία για τη
φύση του Εαυτού".
Η σύγκριση όλων των θρησκειών φανερώνει τα κοινά τους στοιχεία.
"Τελικά θα εγκαινιαστεί μια νέα παγκόσμια θρησκεία που θα είναι συγχώνευση
και σύνθεση της ανατολικής και της δυτικής προσέγγισης. Ο Χριστός θα ενώσει όχι
μόνο το χριστιανισμό με το βουδισμό, αλλά και την έννοια του υπερβατικού Θεού,
που υπάρχει έξω από τη δημιουργία Του, με την έννοια του Θεού που ενυπάρχει σ'
όλη τη δημιουργία – μέσα στον άνθρωπο και σ' όλη τη δημιουργία".
Και οι δύο αυτές προσεγγίσεις θα συνδυαστούν σε μια νέα
θρησκεία βασισμένη στα Μυστήρια της Μύησης με καθαρά επιστημονικό τρόπο.
Ο Γκοτάμα προείδε τον
Μαϊτρέγια : "Σ' εκείνες τις
ημέρες, λοιπόν, αδελφοί, θα προβάλει στον κόσμο ένας Εξυψωμένος με το όνομα
Μαϊτρέγια (ο Αγαθός), ένας Αρχατ, ένας Απόλυτα Φωτισμένος, προικισμένος με
σοφία και δικαιοσύνη, ένας Χαρούμενος, ένας Γνώστης του κόσμου, ο Απαράμιλλος
Ηνίοχος ανθρώπων που πρέπει να τιθασευτούν, ένας δάσκαλος των ντέβα και του
ανθρώπινου γένους, ένας Εξυψωμένος, ένας Βούδας όπως εγώ.
Αυτός με τις δικές του υπερφυσικές δυνάμεις θα
συνειδητοποιήσει και θα κάνει γνωστό τον κόσμο και τους κόσμους των ντέβα, με
τους Μάρα και τους Βράχμα τους, τις στρατιές των αναχωρητών και των βραχμάνων,
των ντέβα και των ανθρώπων, έτσι όπως κάνω εγώ τώρα.
Θα διακηρύξει τον
Κανόνα, εξαίσιο στην αρχή του, εξαίσιο στο μέσο του, κι εξαίσιο στο τέλος του.
Θα κάνει γνωστή την
απόλυτα τέλεια ζωή της δικαιοσύνης σε όλη της την αγνότητα, τόσο στο πνεύμα όσο
και στο γράμμα της, έτσι όπως κάνω εγώ τώρα.
Θα οδηγεί ένα Τάγμα Αδελφών που θ' αριθμεί πολλές χιλιάδες,
όπως εγώ τώρα οδηγώ ένα τάγμα Αδελφών που αριθμεί πολλές εκατοντάδες".
Ποιος είναι ο
ρόλος του Βούδα στην πλανητική μας Ιεραρχία - Ποια είναι η σχέση Του με τον
Μαϊτρέγια . Ο Βούδας δεν διατηρεί
πια ένα φυσικό όχημα, παρά κατοικεί στο ανώτατο κέντρο του πλανήτη μας, τη
Σαμπάλλα, που αποτελείται από ύλη των δύο ανώτατων αιθερικών επιπέδων και
βρίσκεται στην έρημο Γκόμπι.
Ο Βούδας λειτουργεί ως ο 'Θείος Ενδιάμεσος' μεταξύ της
Σαμπάλλα και της Ιεραρχίας, φέρνοντας το Σχέδιο από τη Σαμπάλλα στους τρεις
Μεγάλους Κυρίους της Ιεραρχίας (το Χριστό, τον Μάνου και τον Κύριο του
Πολιτισμού), οι Οποίοι το προσεγγίζουν στο εφικτό και το θέτουν σ' εφαρμογή
μέσ' από την ανθρωπότητα.
Ο Βούδας είναι ο
αδερφός του Μαϊτρέγια. Οι δυο Τους ήταν ανάμεσα στην πρώτη ομάδα της γήινης
ανθρωπότητας , που πήραν μύηση, στην πρώιμη Ατλάντια εποχή και από τότε
βρίσκονταν πάντα στην πρωτοπορία της ανθρωπότητας.
Ο Βούδας συμμετέχει βαθύτατα στην εξέλιξη της αποστολής του
Μαϊτρέγια ως Παγκόσμιου Διδασκάλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου