Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ - ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ

Ο Ηρακλής , κατά διαταγή του Διός, υποτάχθηκε στην δύναμη του Ευρυσθέα και υποχρεώθηκε να υπακούει σε κάθε τι που θα του ζητούσε.
Συμβουλεύτηκε το μαντείο του Απόλλωνος και του είπαν πως πρέπει να γίνει υποτακτικός για δώδεκα χρόνια, υπό τις διαταγές του Ευρυσθέα, και εάν εκτελέσει τους πιο περίφημους άθλους , θα αποκτούσε την αθανασία.
Έτσι , έκανε έναρξη της σταδιοδρομίας του και σαν μαθητής που παίρνει διαταγές από την ψυχή του, ανέλαβε τους 12 άθλους , εκτελώντας κάθε έναν τους σε ένα από τα ζωδιακά σημεία.
Γι’αυτό  αντιπροσωπεύει κάθε μαθητή που ζητεί να βαδίσει στην ατραπό και να αποδείξει τον έλεγχο και τις φυσικές του δυνάμεις, όπως και να αντιπροσωπεύσει το ζωδιακό σημείο που η ανθρωπότης η ίδια βρίσκεται.
Το αρχικό του όνομα ήταν Αλκείδης, το οποίο άλλαξε όταν απέκτησε μια παράξενη εμπειρία και πριν ξεκινήσει για τους άθλους του.
Ηρακλής σημαίνει «το κλέος-δόξα της Ήρας ». Η Ήρα συμβολίζει την ψυχή, συνεπώς το συμβολικό του όνομα ενσωματώνει την αποστολή του ,τον προορισμό του να φανερώσει με ενεργό υπηρεσία πάνω στο φυσικό πεδίο την δόξα και την δύναμη της έμφυτης του θεότητας.
Έτσι με δράση και τόλμη, με σιωπή και γνώση , υπερνίκησε όλα τα εμπόδια. Ξεκίνησε από τον Κριό σαν ταπεινός μαθητής  και τελείωσε στους Ιχθείς σαν Παντογνώστης, ο νικητής Λυτρωτής του Κόσμου.
Τρείς μεγάλες και δραματικές ιστορίες λέγονται σταθερά στους ανθρώπους κατά την διάρκεια των αιώνων : του Ηρακλή, του Βούδδα, του Χριστού –κάθε μία απεικονίζει κάθε ένα από τα στάδια στην Ατραπό της Θεότητας.
Στην ιστορία του Ηρακλή , έχουμε την απεικόνιση των εμπειριών στην Ατραπό της μαθητείας και στα πρώτα στάδια της Ατραπού της Μυήσεως.
Στην περίπτωση του Βούδδα, η ιστορία αρχίζει αργότερα από τον Ηρακλή και βλέπουμε τον Βούδδα να αποκτά την τελική φώτιση , περνώντας από τις μυήσεις για τις οποίες ο Ηρακλής δεν γνώριζε τίποτα.
Αργότερα ήλθε ο ιστορικός Χριστός που ενσωματώθηκε σε κάτι τόσο ανέκφραστο που τον θεώρησαν , κατά ένα μοναδικό τρόπο , σαν τον αντιπρόσωπο του Θεού
Οι τρείς αυτές ιστορίες ,προοδευτικά αποκαλύπτουν το σχέδιο για την ανάπτυξη του ανθρώπου και μας καλούν να ακολουθήσουμε τα βήματα του Ηρακλή , που βάδισε την Ατραπό της μαθητείας και πέτυχε το σκοπό του.
Το μαντείο μίλησε κατά την διάρκεια των αιώνων και η φωνή αντήχησε:
« Γνώθι σαύτόν  » Η γνώση αυτή είναι το κυριώτερο επίτευγμα  της Ατραπού της Μαθητείας και βλέπουμε με τι συνέπεια και νοημοσύνη ο Ηρακλής πέτυχε αυτή τη Γνώση. Τον βλέπουμε να διέρχεται κυκλικά την μεγάλη ατραπό των ουρανών και σε κάθε σημείο να εκτελεί έναν από τους 12 άθλους, που όλοι οι μαθητές καλούνται να εκτελέσουν 
Τον βλέπουμε από δυο απόψεις : την άποψη του μαθητού ως ατόμου και την άποψη της ανθρωπότητας ως σύνολο, του μεγάλου παγκόσμιου μαθητού, του οποίου είναι το πρωτότυπο.
Είναι δυνατόν να θεωρήσουμε ότι η ανθρωπότητα έφθασε , μαζικά, στο στάδιο του ζηλωτή και ότι η φυλή βρίσκεται στην δοκιμαστική ατραπό , την ατραπό του εξαγνισμού. Αν ο πόνος είναι μέγας εξαγνιστής ,τότε πραγματικά η ως άνω υπόθεση είναι πραγματική. Οι άνθρωποι σήμερα είναι νοήμονες και επιζητούν με σοβαρότητα μια διέξοδο από το παρόν υλιστικό αδιέξοδο και μαθαίνουν να συντονίζουν τις ικανότητές τους και τις δυνατότητές τους  , νοητικές, συν/κές, φυσικές, με μια προσπάθεια ανυψώσεως  πάνω απ’όλα εκείνα που τους κρατούν πάνω στη γη.
Το στάδιο αυτό πάντοτε εκφράστηκε από τους πιο προχωρημένους  τύπους ανθρώπων , αλλά ουδέποτε πρότερον  ολόκληρη η ανθρώπινη οικογένεια βρίσκονταν σ’αυτή την κατάσταση. .
Εδώ βρίσκεται το θαύμα των επιτευγμάτων του παρελθόντος και εδώ είναι η ώρα μιας θαυμάσιας ευκαιρίας.

Η ΑΤΡΑΠΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΖΩΔΙΑΚΟΥ

«Η ανοδική πορεία των ψυχών λαμβάνει χώραν
στα δώδεκα σημεία του Ζωδιακού….
Το ίδιο συμβαίνει και με την κάθοδο  »
Τα πάντα εξαρτώνται από τον βαθμό της δεκτικότητος και ανταποκρίσεως που καθορίζεται από τον βαθμό της εξέλιξής μας.
Στη ζωή του Ηρακλή, την ενσαρκωμένη ψυχή, και την πρόοδό της γύρω στον Ζωδιακό από τον Κριό στους Ιχθείς μέσω του Ταύρου, πάνω στον ανεστραμμένο τροχό, την ατραπό του μαθητού, θα ήταν χρήσιμο να καθορίσουμε σε συντομία τον Ζωδιακό, έτσι ώστε να μπορούμε να παρακολουθήσουμε τους άθλους του με νοημοσύνη.
Η ίδια η λέξη προέρχεται από το Ελληνικόν « Ζωδιακόν», που δεν προέρχεται από το « ζώον »  « που ζει» ,αλλά από μια πρωτόγονη ρίζα , δια της Εβραικής λέξεως « sodi» που στα Σανσκριτικά σημαίνει « οδός ».
Η ετοιμολογία δεν έχει σχέση με ζώντα πλάσματα , αλλά φανερώνει το δρόμο ή τα βήματα και χρησιμοποιείται δια  τον δρόμο ή την ατραπό που φαίνεται ο ήλιος να ακολουθεί στην πορεία ενός έτους.
Συνεπώς ο Ζωδιακός είναι ο Δρόμος  ή η Ατραπός .  Όταν ο Κοσμικός Χριστός  είπε στους μαθητές του « είμαι η  Οδός» έδωσε μια αστρολογική έννοια , διότι και οι τρείς τύποι Ζωών –ο Κοσμικός Χριστός , το Πλανητικό Πνεύμα και το ανθρώπινο όν – βαδίζουν τον κοσμικό Δρόμο.
Οι δώδεκα αστερισμοί σχηματίζουν το Ζωδιακό ολόκληρου του ηλιακού συστήματος .
Συνεπώς υπάρχουν δύο Ζωδιακοί , ο μεγάλος και ο μικρός.
 Ο πρώτος περιλαμβάνει τους δώδεκα αστερισμούς δια των οποίων  ο ήλιος και το πλανητικό σύστημα φαίνονται να περνούν μέσα στο μεγάλο κύκλο περίπου 25000 χρόνια. Ο δεύτερος είναι ο ίδιος κύκλος των αστερισμών δια του οποίου η Γη φαίνεται να περνά στην ετήσια περιστροφή της γύρω από τον ήλιο, και πάνω σ’αυτήν οι αστρολόγοι καταστρώνουν τα ωροσκόπια.
Έτσι έχουμε σ’αυτούς τους δύο Ζωδιακούς το σύμβολο της προόδου της Ζωής , που εμψυχώνει ένα ηλιακό σύστημα, ένα πλανήτη και έναν άνθρωπο. Καθώς η Γη στο ετήσιο της ταξίδι γύρω από τον ήλιο διέρχεται από ένα σημείο του Ζωδιακού κάθε μήνα , έτσι γίνεται και με το ηλιακό μας σύστημα γύρω από τον κεντρικό ήλιο του σύμπαντός μας {Αλκυόνη}, που διέρχεται από κάθε σημείο του Ζωδιακού . Σαυτόν όμως τον μεγαλύτερο κύκλο αντί ενός μηνός το ηλιακό σύστημα ,απαιτεί περίπου 2.060 χρόνια για να διέλθει από κάθε σημείο.

Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ

Οι δοκιμασίες στις οποίες ο Ηρακλής πρόθυμα και θεληματικά υποβλήθηκε και οι άθλοι τους οποίους τόσο ορμητικά και απερίσκεπτα εκτέλεσε, τώρα μπορούν να τους αναλάβουν πολλές χιλιάδες ανθρώπων. Κάθε ένας είναι Ηρακλής , σε μια εμβρυώδη κατάσταση και καθένας αντιμετωπίζει τους ίδιους άθλους, καθένας έχει τον ίδιο στόχο να πετύχει και τον ίδιο κύκλο του Ζωδιακού να διαγράψει.
Η εργασία που πρέπει να γίνει έχει σαν πρώτο της αντικειμενικό σκοπό την απάλειψη του φόβου και τον έλεγχο των φυσικών δυνάμεων της ανθρώπινης φύσεως. Αυτά έχει να αντιμετωπίσει ο Ηρακλής σε κάθε πιθανό συνδυασμό πριν αναρριχηθεί στο όρος της μυήσεως , στον Αιγόκερω και γίνει εξυπηρετητής της ανθρωπότητας.
Όπως ο Ηρακλής, ο Ιησούς ή ο Βούδδας, ως ανθρώπινα όντα, εν σχέση με την ψυχή τους , έγιναν μεταβιβαστές φωτός στους υιούς των ανθρώπων, έτσι μπορούμε να επεκτείνουμε την ιδέα και να θεωρήσουμε την ανθρωπότητα σαν ένα σύνολο με τον νου όλων να κρατιέται σταθερά στο φώς , μεταβιβάζοντας στα κατώτερα βασίλεια της φύσης αυτήν την πνευματική ενέργεια που θα τα ανυψώσει μέχρι των ουρανών.
Αυτό είναι το έργο της ανθρωπότητας.

ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣΤΩΝ ΖΩΔΙΑΚΩΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΩΝ

Τα γεγονότα της ζωής του μέσου ανθρώπου πάνω στο φυσικό πεδίο προσδιορίζονται βασικά από την θέση των πλανητών στους δώδεκα οίκους που, με τη σειρά τους , διέπονται από ορισμένες καρμικές επιρροές τις οποίες το εξελιγμένο άτομο τις ξεπερνά ή τις έχει ξεπεράσει. Τελικώς , για το εξελιγμένο άτομο το ωροσκόπιο καταστρώνεται με βάση την ακτίνα της ψυχής, οπότε η σημασία των ζωδίων και η επίδραση των πλανητικών κυβερνητών μειώνεται σε μεγάλο βαθμό.
Σκοπεύω να σας σκιαγραφήσω την πνευματική επίδραση που έχει για  την ψυχή η διέλευσή της  γύρω από τον τροχό της εμπειρίας. Θα επιχειρήσουμε να εξετάσουμε τη γενική επίδραση που ασκεί κάθε αστερισμός πάνω στην ψυχή – η οποία υφίσταται την εμπειρία – όχι από την παραδοσιακή σκοπιά της πορείας από τον Κριό στον Ταύρο μέσα από τους Ιχθείς , την πορεία που ακολουθεί ο μέσος ή υποανάπτυκτος άνθρωπος – αλλά από την σκοπιά του μαθητή ο οποίος δέχεται διαφορετικές επιδράσεις και κινείται από τον Κριό στους Ιχθείς μέσα από τον Ταύρο.
Κατά συνέπεια αντιστρέφεται η κοινή διαδικασία , ο άνθρωπος  αναπροσανατολίζεται και εκφράζει πλέον με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ποιότητες της ακτίνας της ψυχής του με τον  τρόπο που, στην προηγούμενη περίπτωση , εκδήλωσε την ποιότητα της ακτίνας της προσωπικότητας.


Το μόνο που επιδιώκω είναι να περιγράψω ορισμένες πνευματικές επιπτώσεις και να δώσω κάποιες νύξεις και μια γενική ιδέα , αρχικά για τις συνέπειες της μεγάλης πλάνης και στη συνέχεια , για το αποτέλεσμα των μεγάλων δοκιμασιών που αναγκαστικά υφίσταται κάθε μαθητής καθώς αντιστρέφει της πορεία του στον τροχό της ζωής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου