Θα σας πω έναν από τους βαθύτερους νόμους της ζωής.
Ίσως να μην τον έχετε σκεφτεί καθόλου.
Έχετε ακούσει -όλη η επιστήμη από τούτο εξαρτάται- ότι την βάση την αποτελεί η αιτία και το αιτιατό. Δημιουργείς την αιτία και ακολουθεί το αιτιατό. Η ζωή είναι μια αιτιατή σύνδεση. Βάζεις στο χώμα τον σπόρο κι εκείνος θα βλαστήσει. Αν υπάρχει η αιτία, τότε θα ακολουθήσει το δέντρο. Υπάρχει η φωτιά: βάζεις εκεί το χέρι σου και θα καεί. Υπάρχει η αιτία και θα ακολουθήσει το αιτιατό. Παίρνεις δηλητήριο και θα πεθάνεις. Κανονίζεις την αιτία και μετά ακολουθεί το αποτέλεσμα. Είναι ένας από τους πιο βασικούς νόμους της επιστήμης, ότι η αιτία και το αιτιατό αποτελούν την εσώτατη σύνδεση όλων των διαδικασιών της ζωής.
Η θρησκεία γνωρίζει κι έναν δεύτερο νόμο, ο οποίος είναι ακόμη πιο βαθύς από εκείνον. Αλλά ο δεύτερος νόμος, ο οποίος είναι βαθύτερος, θα φανεί παράλογος, αν δεν τον γνωρίζεις και δεν πειραματιστείς μαζί του. Η θρησκεία λέει: φέρε το αιτιατό και θα ακολουθήσει η αιτία. Είναι εντελώς παράλογο τούτο από επιστημονική άποψη. Η επιστήμη λέει: αν υπάρχει η αιτία, ακολουθεί το αιτιατό. Η θρησκεία λέει ότι ισχύει επίσης το αντίστροφο: δημιουργείς το αιτιατό και κοίτα: ακολουθεί η αιτία.
Υπάρχει κάποια κατάσταση όπου αισθάνεσαι ευτυχισμένος. Έχει έρθει κάποιος φίλος, έχει τηλεφωνήσει κάποιος αγαπημένος. Η κατάσταση είναι η αιτία -νιώθεις ευτυχισμένος. Η ευτυχία είναι το αιτιατό. Ο ερχομός του αγαπημένου είναι το αιτιατό. Η θρησκεία λέει: νιώσε ευτυχισμένος και θα έρθει το αγαπημένο πρόσωπο. Δημιούργησε το αιτιατό και θα ακολουθήσει η αιτία.
Αυτή είναι κι η δική μου εμπειρία, ότι ο δεύτερος νόμος είναι βασικότερος από τον πρώτο. Το κάνω πάντοτε αυτό και πάντοτε συμβαίνει έτσι. Να είσαι ευτυχισμένος: κι έρχεται το αγαπημένο πρόσωπο. Να είσαι ευτυχισμένος: κι υπάρχουν φίλοι. Να είσαι απλώς ευτυχισμένος: κι ακολουθούν τα πάντα.
Ο Ιησούς λέει το ίδιο πράγμα με διαφορετικές λέξεις: αναζήτησε πρώτα εσύ το βασίλειο του Θεού και μετά θα ακολουθήσουν όλα τα άλλα. Αλλά το βασίλειο του Θεού αποτελεί το σκοπό, το αιτιατό. Αναζήτησε πρώτα εσύ το σκοπό -σκοπός σημαίνει το αιτιατό, το αποτέλεσμα- και θα ακολουθήσει η αιτία. Είναι όπως πρέπει τούτο.
Δεν είναι μόνο ότι βάζεις ένα σπόρο στο έδαφος και ακολουθεί το δέντρο, ας υπάρξει το δέντρο και υπάρχουν εκατομμύρια σπόροι. Αν την αιτία την ακολουθεί το αιτιατό, το αιτιατό το ακολουθεί και πάλι η αιτία. Έτσι είναι η αλυσίδα! Έπειτα μετατρέπεται σε κύκλο -ξεκίνα από οπουδήποτε, δημιούργησε την αιτία ή δημιούργησε το αιτιατό.
Σου λέω, είναι ευκολότερο να δημιουργήσεις το αιτιατό, διότι το αιτιατό εξαρτάται απόλυτα από εσένα - η αιτία μπορεί να μην εξαρτάται τόσο πολύ από σένα.
Αν λέω ότι μπορώ να είμαι ευτυχισμένος μόνο όταν έρχεται ένας ορισμένος φίλος, τότε εξαρτάται τούτο από τον ορισμένο φίλο, αν βρίσκεται ή όχι εκεί. Αν λέω ότι δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένος αν δεν αποκτήσω την τάδε ποσότητα πλούτου, τότε εξαρτάται αυτό από τον κόσμο όλο και τις οικονομικές συνθήκες και τα πάντα. Μπορεί και να μη συμβεί και τότε δεν θα μπορώ να είμαι ευτυχισμένος.
Η αιτία βρίσκεται πέρα από μένα. Το αιτιατό βρίσκεται μέσα μου. Η αιτία βρίσκεται στο περιβάλλον, στις καταστάσεις - η αιτία βρίσκεται απέξω. Το αιτιατό είμαι εγώ! Αν μπορώ να δημιουργήσω το αιτιατό, η αιτία θα ακολουθήσει.
Διάλεξε την ευτυχία -σημαίνει τούτο πως διαλέγεις το αιτιατό- και δες μετά τι θα συμβεί. Διάλεξε την έκσταση και δες τι θα συμβεί. Διάλεξε να είσαι μακάριος και δες τι θα συμβεί. Όλη σου η ζωή θα αλλάξει αμέσως και θα δεις να συμβαίνουν θαύματα τριγύρω σου. . . διότι τώρα έχεις δημιουργήσει το αιτιατό και θα χρειαστεί να ακολουθήσουν οι αιτίες.
Μοιάζει σαν μαγεία αυτό, μπορείς μάλιστα να το ονομάσεις ΄Ο νόμος της μαγείας΄.
Ο πρώτος είναι ο νόμος της επιστήμης και ο δεύτερος είναι ο νόμος της μαγείας. Η θρησκεία είναι μαγεία και μπορείς εσύ να είσαι ο ταχυδακτυλουργός.
Αυτό ακριβώς σου προτείνω : να γίνεις ταχυδακτυλουργός, να γνωρίζεις το μυστικό της μαγείας.
Δοκίμασε! Όλη σου τη ζωή δοκίμαζες το άλλο ,και όχι μόνο σε τούτη, αλλά και σε άλλες ζωές. Τώρα άκουσε εμένα! Δοκίμασε αυτή τη μαγική μέθοδο που σου δίνω. Δημιούργησε το αιτιατό και δες τι θα συμβεί -αμέσως σε περιβάλουν οι αιτίες, ακολουθούν. Μην περιμένεις τις αιτίες ,αρκετά περίμενες ως τώρα. Διάλεξε την ευτυχία και θα είσαι ευτυχισμένος.
Ποιο είναι το πρόβλημα; Γιατί δεν μπορείς να διαλέξεις; Γιατί δεν μπορείς να δουλέψεις με βάση τούτο το νόμο; Διότι ο νους σου, όλος ο νους, που έχει εκπαιδευτεί από την επιστημονική σκέψη, λέει ότι, αν δεν είσαι ευτυχισμένος και προσπαθείς να είσαι ευτυχισμένος, η ευτυχία εκείνη θα είναι τεχνητή. Αν δεν είσαι ευτυχισμένος και προσπαθήσεις να είσαι ευτυχισμένος, θα πρόκειται για υποκρισία, δεν θα είναι αληθινό το πράγμα. Αυτό λέει η επιστημονική σκέψη, ότι δεν θα είναι αληθινό το πράγμα, ότι απλώς θα υποκρίνεσαι.
Δεν ξέρεις όμως: η ζωική ενέργεια έχει το δικό της τρόπο που λειτουργεί. Αν μπορείς να υποκρίνεσαι ολοκληρωτικά, τότε θα γίνει αληθινό το πράγμα. Το μόνο που χρειάζεται, ο ηθοποιός δεν πρέπει να υπάρχει. Προχώρησε σε τούτο ολοκληρωτικά και τότε δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά. Αν υποκρίνεσαι με μισή καρδιά, τότε θα παραμείνει τεχνητό το πράγμα.
Αν σου λέω να χορεύεις και να τραγουδάς και να είσαι μακάριος κι εσύ το προσπαθείς με μισή καρδιά, έτσι απλώς για να δεις τι θα συμβεί, αλλά παραμένεις εκεί από πίσω. . . και σκέφτεσαι συνεχώς: είναι τεχνητό τούτο. Προσπαθώ αλλά δεν έρχεται, δεν είναι αυθόρμητο αυτό- τότε θα παραμείνει απλή υποκρισία, χάσιμο χρόνου.
Αν προσπαθείς, τότε προσπάθησε με όλη σου την καρδιά. Μην παραμένεις εκεί από πίσω, προχώρησε μέσα σε τούτο, γίνε η υποκρισία , διάλυσε τον ηθοποιό μέσα στην υποκριτική και δες τότε τι θα συμβεί. Θα γίνει αληθινό το πράγμα και θα νιώσεις τότε ότι είναι αυθόρμητο. Δεν το έχεις κάνει εσύ , θα ξέρεις τότε ότι έχει συμβεί. Αν δεν είσαι όμως ολικός, δεν μπορεί να συμβεί. Δημιούργησε το αιτιατό, προχώρησε απόλυτα μέσα σε κείνο, δες και παρατήρησε τα αποτελέσματα.
Μπορείτε να γίνετε βασιλιάδες χωρίς βασίλειο , χρειάζεται απλώς να κάνετε σαν να είστε βασιλιάδες και να υποκρίνεστε τόσο ολοκληρωτικά που μπροστά σας ακόμη κι ένας πραγματικός βασιλιάς να δείχνει σαν να υποκρίνεται απλώς. Και όταν θα έχει πάει εκεί όλη η ενέργεια, γίνεται εκείνο πραγματικό! Η ενέργεια κάνει αληθινά τα πάντα. Αν περιμένεις τα βασίλεια, δεν θα έρθουν ποτέ.
Ακόμη και για ένα Ναπολέοντα, έναν Αλέξανδρο, οι οποίοι είχαν μεγάλα βασίλεια, δεν ήρθαν εκείνα ποτέ. Παρέμειναν δυστυχισμένοι, διότι δεν μπόρεσαν να συνειδητοποιήσουν τον δεύτερο, τον πιο βασικό και πρωταρχικό νόμο της ζωής. Ο Αλέξανδρος προσπαθούσε να δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο βασίλειο, να γίνει πιο μεγάλος βασιλιάς. Όλη του η ζωή πήγε χαμένη με τη δημιουργία του βασιλείου και μετά δεν είχε απομείνει χρόνος για να είναι ο ίδιος βασιλιάς. Πέθανε πριν ολοκληρωθεί το βασίλειο.
Συνέβη σε πολλούς αυτό. Το βασίλειο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ποτέ. Ο κόσμος είναι άπειρος , το βασίλειό σου είναι επόμενο να παραμείνει ένα τμήμα. Με ένα τμηματικό βασίλειο, πώς γίνεται να είσαι ολικός βασιλιάς; Το βασίλειό σου είναι επόμενο να είναι περιορισμένο, και με ένα περιορισμένο βασίλειο, πώς γίνεται να είσαι αυτοκράτορας; Είναι αδύνατο. Μπορείς όμως να είσαι αυτοκράτορας. Δημιούργησε απλώς το αιτιατό.
Ο Σουάμι Ραμ, ένας από τους μύστες του παρόντος αιώνα, πήγε στην Αμερική. Αποκαλούσε τον εαυτό του Αυτοκράτορα Ραμ. Και ήταν ζητιάνος! Του είπε κάποιος: Είσαι ένας ζητιάνος, αλλά αποκαλείς συνεχώς αυτοκράτορα τον εαυτό σου. Είπε λοιπόν ο Ραμ: Μην κοιτάς τα πράγματά μου, κοίτα εμένα. Και είχε δίκιο, διότι, αν κοιτάς τα πράγματα, τότε οι πάντες είναι ζητιάνοι. . . ακόμη κι ένας αυτοκράτορας. Μπορεί εκείνος να είναι μεγαλύτερος ζητιάνος, αυτό είναι όλο. Όταν έλεγε ο Ραμ, ΄Κοίτα εμένα!΄, τη στιγμή εκείνη ο Ραμ ήταν αυτοκράτορας. Αν κοίταζες, ο αυτοκράτορας βρισκόταν εκεί.
Δημιούργησε το αιτιατό, γίνε εσύ ο αυτοκράτορας, γίνε μάγος. . . και από αυτή ακριβώς τη στιγμή, γιατί δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις.
Χρειάζεται κανείς να περιμένει, αν πρέπει να προηγηθεί το βασίλειο. Αν πρέπει να δημιουργηθεί πρώτα η αιτία, τότε χρειάζεται να περιμένει και να περιμένει και να περιμένει κανείς και να αναβάλει. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις για να δημιουργήσεις το αιτιατό. Μπορείς να είσαι αυτοκράτορας αυτή ακριβώς τη στιγμή.
Αφού το λέω, να είσαι! Να είσαι ο αυτοκράτορας και τότε δες: ακολουθεί το βασίλειο. . . το έχω γνωρίσει μέσα από τη δική μου εμπειρία. Δεν σου μιλώ για κάποια θεωρία ή δόγμα. Να είσαι ευτυχισμένος και στην κορυφή ακριβώς της ευτυχίας θα δεις ότι όλος ο κόσμος είναι μαζί σου ευτυχισμένος.
Υπάρχει μια παλιά παροιμία: Γέλα και θα γελάει μαζί σου και ο κόσμος όλος - κλαίγε και θα κλαις μόνος σου. Ακόμη και τα δέντρα, οι πέτρες, η άμμος, τα σύννεφα. . . αν μπορείς να δημιουργείς το αιτιατό και να είσαι εκστατικός, θα χορεύουν όλα αυτά μαζί σου . Τότε ολόκληρη η ύπαρξη γίνεται ένας χορός, ένας γιορτασμός.
Αλλά εξαρτάται από σένα, αν μπορείς να δημιουργείς το αιτιατό. Και σου λέω, μπορείς να το δημιουργήσεις. Είναι το ευκολότερο πράγμα που υπάρχει.
Φαίνεται πολύ δύσκολο, γιατί δεν το έχεις δοκιμάσει ακόμα.
Δοκίμασέ το!
Ίσως να μην τον έχετε σκεφτεί καθόλου.
Έχετε ακούσει -όλη η επιστήμη από τούτο εξαρτάται- ότι την βάση την αποτελεί η αιτία και το αιτιατό. Δημιουργείς την αιτία και ακολουθεί το αιτιατό. Η ζωή είναι μια αιτιατή σύνδεση. Βάζεις στο χώμα τον σπόρο κι εκείνος θα βλαστήσει. Αν υπάρχει η αιτία, τότε θα ακολουθήσει το δέντρο. Υπάρχει η φωτιά: βάζεις εκεί το χέρι σου και θα καεί. Υπάρχει η αιτία και θα ακολουθήσει το αιτιατό. Παίρνεις δηλητήριο και θα πεθάνεις. Κανονίζεις την αιτία και μετά ακολουθεί το αποτέλεσμα. Είναι ένας από τους πιο βασικούς νόμους της επιστήμης, ότι η αιτία και το αιτιατό αποτελούν την εσώτατη σύνδεση όλων των διαδικασιών της ζωής.
Η θρησκεία γνωρίζει κι έναν δεύτερο νόμο, ο οποίος είναι ακόμη πιο βαθύς από εκείνον. Αλλά ο δεύτερος νόμος, ο οποίος είναι βαθύτερος, θα φανεί παράλογος, αν δεν τον γνωρίζεις και δεν πειραματιστείς μαζί του. Η θρησκεία λέει: φέρε το αιτιατό και θα ακολουθήσει η αιτία. Είναι εντελώς παράλογο τούτο από επιστημονική άποψη. Η επιστήμη λέει: αν υπάρχει η αιτία, ακολουθεί το αιτιατό. Η θρησκεία λέει ότι ισχύει επίσης το αντίστροφο: δημιουργείς το αιτιατό και κοίτα: ακολουθεί η αιτία.
Υπάρχει κάποια κατάσταση όπου αισθάνεσαι ευτυχισμένος. Έχει έρθει κάποιος φίλος, έχει τηλεφωνήσει κάποιος αγαπημένος. Η κατάσταση είναι η αιτία -νιώθεις ευτυχισμένος. Η ευτυχία είναι το αιτιατό. Ο ερχομός του αγαπημένου είναι το αιτιατό. Η θρησκεία λέει: νιώσε ευτυχισμένος και θα έρθει το αγαπημένο πρόσωπο. Δημιούργησε το αιτιατό και θα ακολουθήσει η αιτία.
Αυτή είναι κι η δική μου εμπειρία, ότι ο δεύτερος νόμος είναι βασικότερος από τον πρώτο. Το κάνω πάντοτε αυτό και πάντοτε συμβαίνει έτσι. Να είσαι ευτυχισμένος: κι έρχεται το αγαπημένο πρόσωπο. Να είσαι ευτυχισμένος: κι υπάρχουν φίλοι. Να είσαι απλώς ευτυχισμένος: κι ακολουθούν τα πάντα.
Ο Ιησούς λέει το ίδιο πράγμα με διαφορετικές λέξεις: αναζήτησε πρώτα εσύ το βασίλειο του Θεού και μετά θα ακολουθήσουν όλα τα άλλα. Αλλά το βασίλειο του Θεού αποτελεί το σκοπό, το αιτιατό. Αναζήτησε πρώτα εσύ το σκοπό -σκοπός σημαίνει το αιτιατό, το αποτέλεσμα- και θα ακολουθήσει η αιτία. Είναι όπως πρέπει τούτο.
Δεν είναι μόνο ότι βάζεις ένα σπόρο στο έδαφος και ακολουθεί το δέντρο, ας υπάρξει το δέντρο και υπάρχουν εκατομμύρια σπόροι. Αν την αιτία την ακολουθεί το αιτιατό, το αιτιατό το ακολουθεί και πάλι η αιτία. Έτσι είναι η αλυσίδα! Έπειτα μετατρέπεται σε κύκλο -ξεκίνα από οπουδήποτε, δημιούργησε την αιτία ή δημιούργησε το αιτιατό.
Σου λέω, είναι ευκολότερο να δημιουργήσεις το αιτιατό, διότι το αιτιατό εξαρτάται απόλυτα από εσένα - η αιτία μπορεί να μην εξαρτάται τόσο πολύ από σένα.
Αν λέω ότι μπορώ να είμαι ευτυχισμένος μόνο όταν έρχεται ένας ορισμένος φίλος, τότε εξαρτάται τούτο από τον ορισμένο φίλο, αν βρίσκεται ή όχι εκεί. Αν λέω ότι δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένος αν δεν αποκτήσω την τάδε ποσότητα πλούτου, τότε εξαρτάται αυτό από τον κόσμο όλο και τις οικονομικές συνθήκες και τα πάντα. Μπορεί και να μη συμβεί και τότε δεν θα μπορώ να είμαι ευτυχισμένος.
Η αιτία βρίσκεται πέρα από μένα. Το αιτιατό βρίσκεται μέσα μου. Η αιτία βρίσκεται στο περιβάλλον, στις καταστάσεις - η αιτία βρίσκεται απέξω. Το αιτιατό είμαι εγώ! Αν μπορώ να δημιουργήσω το αιτιατό, η αιτία θα ακολουθήσει.
Διάλεξε την ευτυχία -σημαίνει τούτο πως διαλέγεις το αιτιατό- και δες μετά τι θα συμβεί. Διάλεξε την έκσταση και δες τι θα συμβεί. Διάλεξε να είσαι μακάριος και δες τι θα συμβεί. Όλη σου η ζωή θα αλλάξει αμέσως και θα δεις να συμβαίνουν θαύματα τριγύρω σου. . . διότι τώρα έχεις δημιουργήσει το αιτιατό και θα χρειαστεί να ακολουθήσουν οι αιτίες.
Μοιάζει σαν μαγεία αυτό, μπορείς μάλιστα να το ονομάσεις ΄Ο νόμος της μαγείας΄.
Ο πρώτος είναι ο νόμος της επιστήμης και ο δεύτερος είναι ο νόμος της μαγείας. Η θρησκεία είναι μαγεία και μπορείς εσύ να είσαι ο ταχυδακτυλουργός.
Αυτό ακριβώς σου προτείνω : να γίνεις ταχυδακτυλουργός, να γνωρίζεις το μυστικό της μαγείας.
Δοκίμασε! Όλη σου τη ζωή δοκίμαζες το άλλο ,και όχι μόνο σε τούτη, αλλά και σε άλλες ζωές. Τώρα άκουσε εμένα! Δοκίμασε αυτή τη μαγική μέθοδο που σου δίνω. Δημιούργησε το αιτιατό και δες τι θα συμβεί -αμέσως σε περιβάλουν οι αιτίες, ακολουθούν. Μην περιμένεις τις αιτίες ,αρκετά περίμενες ως τώρα. Διάλεξε την ευτυχία και θα είσαι ευτυχισμένος.
Ποιο είναι το πρόβλημα; Γιατί δεν μπορείς να διαλέξεις; Γιατί δεν μπορείς να δουλέψεις με βάση τούτο το νόμο; Διότι ο νους σου, όλος ο νους, που έχει εκπαιδευτεί από την επιστημονική σκέψη, λέει ότι, αν δεν είσαι ευτυχισμένος και προσπαθείς να είσαι ευτυχισμένος, η ευτυχία εκείνη θα είναι τεχνητή. Αν δεν είσαι ευτυχισμένος και προσπαθήσεις να είσαι ευτυχισμένος, θα πρόκειται για υποκρισία, δεν θα είναι αληθινό το πράγμα. Αυτό λέει η επιστημονική σκέψη, ότι δεν θα είναι αληθινό το πράγμα, ότι απλώς θα υποκρίνεσαι.
Δεν ξέρεις όμως: η ζωική ενέργεια έχει το δικό της τρόπο που λειτουργεί. Αν μπορείς να υποκρίνεσαι ολοκληρωτικά, τότε θα γίνει αληθινό το πράγμα. Το μόνο που χρειάζεται, ο ηθοποιός δεν πρέπει να υπάρχει. Προχώρησε σε τούτο ολοκληρωτικά και τότε δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά. Αν υποκρίνεσαι με μισή καρδιά, τότε θα παραμείνει τεχνητό το πράγμα.
Αν σου λέω να χορεύεις και να τραγουδάς και να είσαι μακάριος κι εσύ το προσπαθείς με μισή καρδιά, έτσι απλώς για να δεις τι θα συμβεί, αλλά παραμένεις εκεί από πίσω. . . και σκέφτεσαι συνεχώς: είναι τεχνητό τούτο. Προσπαθώ αλλά δεν έρχεται, δεν είναι αυθόρμητο αυτό- τότε θα παραμείνει απλή υποκρισία, χάσιμο χρόνου.
Αν προσπαθείς, τότε προσπάθησε με όλη σου την καρδιά. Μην παραμένεις εκεί από πίσω, προχώρησε μέσα σε τούτο, γίνε η υποκρισία , διάλυσε τον ηθοποιό μέσα στην υποκριτική και δες τότε τι θα συμβεί. Θα γίνει αληθινό το πράγμα και θα νιώσεις τότε ότι είναι αυθόρμητο. Δεν το έχεις κάνει εσύ , θα ξέρεις τότε ότι έχει συμβεί. Αν δεν είσαι όμως ολικός, δεν μπορεί να συμβεί. Δημιούργησε το αιτιατό, προχώρησε απόλυτα μέσα σε κείνο, δες και παρατήρησε τα αποτελέσματα.
Μπορείτε να γίνετε βασιλιάδες χωρίς βασίλειο , χρειάζεται απλώς να κάνετε σαν να είστε βασιλιάδες και να υποκρίνεστε τόσο ολοκληρωτικά που μπροστά σας ακόμη κι ένας πραγματικός βασιλιάς να δείχνει σαν να υποκρίνεται απλώς. Και όταν θα έχει πάει εκεί όλη η ενέργεια, γίνεται εκείνο πραγματικό! Η ενέργεια κάνει αληθινά τα πάντα. Αν περιμένεις τα βασίλεια, δεν θα έρθουν ποτέ.
Ακόμη και για ένα Ναπολέοντα, έναν Αλέξανδρο, οι οποίοι είχαν μεγάλα βασίλεια, δεν ήρθαν εκείνα ποτέ. Παρέμειναν δυστυχισμένοι, διότι δεν μπόρεσαν να συνειδητοποιήσουν τον δεύτερο, τον πιο βασικό και πρωταρχικό νόμο της ζωής. Ο Αλέξανδρος προσπαθούσε να δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο βασίλειο, να γίνει πιο μεγάλος βασιλιάς. Όλη του η ζωή πήγε χαμένη με τη δημιουργία του βασιλείου και μετά δεν είχε απομείνει χρόνος για να είναι ο ίδιος βασιλιάς. Πέθανε πριν ολοκληρωθεί το βασίλειο.
Συνέβη σε πολλούς αυτό. Το βασίλειο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ποτέ. Ο κόσμος είναι άπειρος , το βασίλειό σου είναι επόμενο να παραμείνει ένα τμήμα. Με ένα τμηματικό βασίλειο, πώς γίνεται να είσαι ολικός βασιλιάς; Το βασίλειό σου είναι επόμενο να είναι περιορισμένο, και με ένα περιορισμένο βασίλειο, πώς γίνεται να είσαι αυτοκράτορας; Είναι αδύνατο. Μπορείς όμως να είσαι αυτοκράτορας. Δημιούργησε απλώς το αιτιατό.
Ο Σουάμι Ραμ, ένας από τους μύστες του παρόντος αιώνα, πήγε στην Αμερική. Αποκαλούσε τον εαυτό του Αυτοκράτορα Ραμ. Και ήταν ζητιάνος! Του είπε κάποιος: Είσαι ένας ζητιάνος, αλλά αποκαλείς συνεχώς αυτοκράτορα τον εαυτό σου. Είπε λοιπόν ο Ραμ: Μην κοιτάς τα πράγματά μου, κοίτα εμένα. Και είχε δίκιο, διότι, αν κοιτάς τα πράγματα, τότε οι πάντες είναι ζητιάνοι. . . ακόμη κι ένας αυτοκράτορας. Μπορεί εκείνος να είναι μεγαλύτερος ζητιάνος, αυτό είναι όλο. Όταν έλεγε ο Ραμ, ΄Κοίτα εμένα!΄, τη στιγμή εκείνη ο Ραμ ήταν αυτοκράτορας. Αν κοίταζες, ο αυτοκράτορας βρισκόταν εκεί.
Δημιούργησε το αιτιατό, γίνε εσύ ο αυτοκράτορας, γίνε μάγος. . . και από αυτή ακριβώς τη στιγμή, γιατί δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις.
Χρειάζεται κανείς να περιμένει, αν πρέπει να προηγηθεί το βασίλειο. Αν πρέπει να δημιουργηθεί πρώτα η αιτία, τότε χρειάζεται να περιμένει και να περιμένει και να περιμένει κανείς και να αναβάλει. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις για να δημιουργήσεις το αιτιατό. Μπορείς να είσαι αυτοκράτορας αυτή ακριβώς τη στιγμή.
Αφού το λέω, να είσαι! Να είσαι ο αυτοκράτορας και τότε δες: ακολουθεί το βασίλειο. . . το έχω γνωρίσει μέσα από τη δική μου εμπειρία. Δεν σου μιλώ για κάποια θεωρία ή δόγμα. Να είσαι ευτυχισμένος και στην κορυφή ακριβώς της ευτυχίας θα δεις ότι όλος ο κόσμος είναι μαζί σου ευτυχισμένος.
Υπάρχει μια παλιά παροιμία: Γέλα και θα γελάει μαζί σου και ο κόσμος όλος - κλαίγε και θα κλαις μόνος σου. Ακόμη και τα δέντρα, οι πέτρες, η άμμος, τα σύννεφα. . . αν μπορείς να δημιουργείς το αιτιατό και να είσαι εκστατικός, θα χορεύουν όλα αυτά μαζί σου . Τότε ολόκληρη η ύπαρξη γίνεται ένας χορός, ένας γιορτασμός.
Αλλά εξαρτάται από σένα, αν μπορείς να δημιουργείς το αιτιατό. Και σου λέω, μπορείς να το δημιουργήσεις. Είναι το ευκολότερο πράγμα που υπάρχει.
Φαίνεται πολύ δύσκολο, γιατί δεν το έχεις δοκιμάσει ακόμα.
Δοκίμασέ το!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου