Το εσωτερικό του ανθρώπου έχει έναν συγκεκριμένο χάρτη.
Θα ήταν καλό να μπορούσες να καταλάβεις αυτό το χάρτη . Θα
σου δώσει μεγάλη βοήθεια.
Στο σώμα υπάρχουν επτά κέντρα. Όχι στο ίδιο το σώμα, αλλά
στο μη ορατό σώμα. Για την ακρίβεια αυτά είναι παρομοιώσεις, αλλά είναι πάρα
πολύ χρήσιμα για να μπορέσεις να κατανοήσεις κάτι από τον εσωτερικό άνθρωπο.
Αυτά είναι τα επτά
τσάκρας.
Το πρώτο τσάκρα και
το πιο βασικό είναι το θεμέλιο, η βάση.
Σε αυτό το κέντρο
βρίσκεται η σεξουαλική ενέργεια. Η κοινωνία όμως έχει καταστρέψει πολύ αυτό το
τσάκρα.
Αυτό έχει τρεις όψεις. Η μια είναι στοματική, το στόμα. Η
δεύτερη είναι πρωκτική και η τρίτη είναι τα γεννητικά όργανα.
Το παιδί αρχίζει τη ζωή του στοματικά και εξ’αιτίας αυτής
της λανθασμένης ανατροφής, πολλοί άνθρωποι παραμένουν στο στοματικό και δεν
μεγαλώνουν ποτέ. Γι’αυτό και υπάρχουν τόσοι πολλοί καπνιστές ,άνθρωποι που
τρώνε συνεχώς, που μασάνε τσίχλα , που μιλάνε πολύ, που φιλάνε .
Αυτές είναι στοματικές εμμονές. Παραμένουν στο στοματικό.
Υπάρχουν πολλές πρωτόγονες κοινωνίες , οι οποίες δεν φυλάνε.
Στις πρωτόγονες κοινωνίες, φαίνεται γελοίο το ότι οι δυτικοί φιλιούνται. Τους
φαίνεται ανθυγιεινό, ότι μεταφέρονται ένα σωρό αρρώστιες και μολύνσεις .
Για την ακρίβεια, αν
ένα παιδί έχει μεγαλώσει σωστά, τα φιλιά εξαφανίζονται. Τα φιλιά δείχνουν πως ο
άνθρωπος είναι στοματικός. Η ανθρωπότητα όμως παραμένει στοματική.
Αλλά τι σχέση έχει το σεξ με τα χείλη; Το παιδί δεν
ικανοποιείται στοματικά. Η μητέρα δεν δίνει το στήθος της όσο το χρειάζεται το
παιδί, οπότε τα χείλη παραμένουν ανικανοποίητα.
Έτσι , το παιδί αργότερα θα καπνίσει τσιγάρο ή θα φιλάει πολύ ή θα
μασάει τσίχλα ή θα τρώει πολύ –χρειάζεται υποκατάστατα.
Άλλους τους γοητεύει ακόμα το στήθος. Γι΄αυτό οι άντρες
είναι τόσο πολύ εστιασμένοι στο γυναικείο στήθος. Η ζωγραφική, η γλυπτική, ο κινηματογράφος, η
πορνογραφία είναι εστιασμένα στο στήθος. Και οι γυναίκες συνεχώς προσπαθούν να
το κρύψουν, μα πάντα δείχνουν το στήθος τους. Το σουτιέν είναι ένα αντιφατικό κόλπο.
Προσπαθεί να κρύψει και συγχρόνως να δείξει το στήθος. Αυτή είναι η χαμηλότερη κατάσταση του πρώτου
τσάκρα.
Μερικοί άνθρωποι φεύγουν από το στοματικό και πάνε στο
πρωκτικό , επειδή η δεύτερη μεγάλη ζημιά γίνεται με την εκπαίδευση της
τουαλέτας. Τα παιδιά πιέζονται να πάνε στην τουαλέτα σε συγκεκριμένη ώρα. Τώρα
,το παιδί δεν μπορεί να ελέγξει την κίνηση των εντέρων του. Χρειάζεται χρόνο,
χρειάζονται χρόνια μέχρι να μπορέσει να την ελέγξει. Τι κάνει λοιπόν; Πιέζεται,
κλείνει το πρωκτικό μηχανισμό, και εξ’αιτίας αυτού, παθαίνει εμμονές με το πρωκτό. Γι αυτό και υπάρχει
τόση δυσκοιλιότητα στον κόσμο. Μόνο ο άνθρωπος υποφέρει από δυσκοιλιότητα, και
ποτέ τα ζώα. Η δυσκοιλιότητα είναι ψυχολογική.
Είναι μια βλάβη του πρώτου τσάκρα.
Και εξαιτίας της δυσκοιλιότητας , μεγαλώνουν πολλά άλλα πράγματα
μέσα στον ανθρώπινο νου. Ο άνθρωπος
αρχίζει να συσσωρεύει. Να συσσωρεύει γνώση, να συσσωρεύει χρήμα, να συσσωρεύει
αρετή, μέχρι να γίνει τσιγκούνης. Δεν μπορεί να εγκαταλείψει τίποτα! Ό,τι αρπάζει , το κρατάει.
Και μ’αυτή την πρωκτική εμμονή, γίνεται μεγάλη ζημιά στο
πρώτο κέντρο, επειδή ο άνθρωπος πρέπει να προχωρήσει στο γεννητικό. Αν οι
άνθρωποι έχουν εμμονές με το στοματικό ή με
το πρωκτικό δεν πηγαίνουν ποτέ στο γεννητικό. Αυτό το κόλπο έχει
χρησιμοποιήσει η κοινωνία μέχρι σήμερα, για να μην σου επιτρέψει να γίνεις
πλήρως σεξουαλικός. Τότε οι πρωκτικές εμμονές γίνονται τόσο σημαντικές, ώστε το
γεννητικό γίνεται λιγότερο σημαντικό. Γι’αυτό και υπάρχει τόση ομοφυλοφιλία. Η
ομοφυλοφιλία δεν θα εξαφανιστεί από τον κόσμο, αν δεν εξαφανιστεί ο πρωκτικός
προσανατολισμός. Η εκπαίδευση της τουαλέτας είναι μια πάρα πολύ σοβαρή και
επικίνδυνη εκπαίδευση.
Κι ύστερα μερικοί άνθρωποι γίνονται γεννητικοί. Δεν είναι
προσανατολισμένοι ούτε στο στοματικό ούτε στο πρωκτικό και γίνονται γεννητικοί.
Τότε ,υπάρχει η μεγάλη ενοχή που έχει δημιουργήσει η ανθρωπότητα για το σεξ. Το
σεξ είναι αμαρτία. Το σεξ έχει κατηγορηθεί τόσο πολύ που δεν μπορείς να το
ευχαριστηθείς. Έτσι η ενέργεια μένει
κολλημένη κάπου –στο στοματικό, στο πρωκτικό ή στο γεννητικό- και δεν
μπορεί να ανέβει ψηλότερα.
O άνθρωπος
πρέπει να ανακουφιστεί , να ανασυγκροτηθεί από αυτά τα τρία πράγματα. Η πρώτη
σπουδαία δουλειά πρέπει να γίνει στο πρώτο κέντρο.
Για τη στοματική ελευθερία βοηθά πολύ το γέλιο, το κλάμα, το
ουρλιαχτό.
Για τις πρωκτικές εμμονές βοηθά η σωστή αναπνοή με την
καθοδήγηση ειδικού.
Και ύστερα το κέντρο του σεξ. Εκεί υπάρχουν χίλιες δυο
ενοχές. Πρέπει να ανακουφιστεί από το βάρος των ενοχών. Πρέπει να αρχίσει να
μαθαίνει πάλι γι’αυτό. Πρέπει να ξαναμάθει να το απολαμβάνει χωρίς καμμία
ενοχή.
Το σεξ είναι καλό,
είναι υγιεινό, είναι φυσικό, αλλά το σεξ έχει περισσότερες δυνατότητες από την
αναπαραγωγή. Περισσότερες δυνατότητες
από την διασκέδαση. Μεταφέρει μέσα του κάτι από το υπέρτατο.
Το πρώτο κέντρο πρέπει να χαλαρώσει από την δυσκοιλιότητα,
να χαλαρώσει από την διάρροια. Πρέπει να λειτουργεί στο μέγιστο, στο εκατό τοις
εκατό. Τότε αρχίζει να κινείται η ενέργεια.
Το δεύτερο τσάκρα είναι
το κέντρο του θανάτου.
Αυτά τα δύο κέντρα έχουν πάθει μεγάλη ζημιά ,
επειδή ο άνθρωπος έχει φοβηθεί το σεξ και το θάνατο. Έτσι αποφεύγει το θάνατο.
Μη μιλάς για αυτόν. Απλώς ξέχασέ τον. Δεν υπάρχει. Ακόμη κι αν μερικές φορές
υπάρχει, μην του δίνεις σημασία. Να
σκέφτεσαι πως θα ζήσεις για πάντα. Να αποφεύγεις το θάνατο!
Μην αποφεύγεις το σεξ, μην αποφεύγεις το θάνατο. Έτσι τα δυο
κατώτερα κέντρα σου χαλαρώνουν. Ζήσε μια
ζωή υγιή, γεμάτη με σεξ.
Διαλογίσου πάνω στο θάνατο.
Όταν κάτι πεθαίνει –ένας άνθρωπος ,ένα ζώο, ένα ξερό φύλλο που πέφτει
από το δέντρο , μην χάνεις την ευκαιρία. Κάθισε σιωπηλά και παρατήρησε. Κι αυτό
θα σου δώσει μεγάλη χαλάρωση. Ναι , ο θάνατος συμβαίνει αλλά κανείς δεν
πεθαίνει. Ναι, ο θάνατος συμβαίνει , αλλά στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει.
Αυτά είναι τα δυο κέντρα που έχουν πάθει μεγάλη ζημιά. Τα
δυο πρώτα κέντρα είναι διαθέσιμα από τη φύση. Η γέννηση συνέβη στο πρώτο-στο
κέντρο του σεξ, ο θάνατος πρόκειται να συμβεί στο δεύτερο. Αυτά τα δυο είναι διαθέσιμα στη ζωή του
καθενός. Έτσι ,η κοινωνία έχει καταστρέψει και τα δυο κέντρα και προσπάθησε να
χειραγωγήσει τον άνθρωπο, να κυριαρχήσει πάνω του, μέσα από αυτά τα δύο κέντρα.
Όταν κάνεις έρωτα ,παρατήρησε, ώστε να μπορείς να γνωρίσεις
ότι κάτι από το θεικό διεισδύει μέσα στη
σεξουαλικότητα.
Παρατήρησε πάνω στο
θάνατο, ώστε να μπορείς να δεις ότι κάτι από το αθάνατο μπαίνει μέσα στο
θάνατο.
Αυτές οι δυο εμπειρίες , θα σε βοηθήσουν να πας προς τα πάνω
, πολύ εύκολα.
Τα άλλα πέντε κέντρα
ευτυχώς δεν είναι καταστραμμένα. Είναι απόλυτα συντονισμένα , απλώς η ενέργεια
πρέπει να μετακινηθεί προς αυτά.
Έτσι ,άφησε το θάνατο και τον έρωτα να γίνουν τα δυο
αντικείμενα σου για παρατήρηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου