Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

7η Ακτίνα

7η Ακτίνα-Της Τελετουργικής Τάξης, της Μαγείας.

Ολοκληρώσαμε λοιπόν και την έκτη ακτίνα. Μένει να διαπραγματευθούμε ακόμα μια – και ίσως την πιο δύσκολη – την έβδομη ακτίνα, την ακτίνα της τελετουργίας, ακτίνα που συνδέεται και με αυτό που ονομάζεται «μαγεία» και που, βέβαια, δεν έχει καμιά σχέση με «συνταγολόγια» κάθε μορφής και με γραφικές κυρίες ή κυρίους που έχουν την αυταπάτη πως αυτοί μπορούν να παρέμβουν στη Δημιουργία και να αλλάζουν τη ροή των πραγμάτων.

 Γι’ αυτό, όσο διαπραγματευόμαστε αυτήν την ακτίνα, θα ασχοληθούμε και με το θέμα της «μαγείας», προσπαθώντας να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να θυμίσουμε πως ο «μάγος-τελετουργός», Αλχημιστής, χειριστής ενεργειών και μύστης, που σ’ αυτόν πολλές φορές εναποθέτει την υπόστασή της ολόκληρη φυλή ή και έθνος, δεν έχει καμιά σχέση με τις «γκροτέσκο» φιγούρες όπως Φούρκα και Μάτζισκα Ντε Σπελ.

Ας πάμε, λοιπόν, να δούμε αυτήν την «περίεργη» ακτίνα που και η ονομασία της και μόνο επιτρέπει ελεύθερο πέταγμα του νου, δημιουργία πολλών ψευδαισθήσεων και παρανοήσεων σχετικά με τη φύση της και, βέβαια, δίνει λαβή για πολλές «ταχυδακτυλουργίες»…

Με την ακτίνα αυτή θα εργασθούμε όπως και με τις προηγούμενες ακτίνες. Συνοπτικά, η πορεία της πραγματείας μας θα είναι η εξής :
1. Φύση έβδομης ακτίνας – Διευκρίνιση όρων «τελετουργία» και «μαγεία».
2. Πλανήτης της έβδομης ακτίνας.
3. Ζώδια που συνδέονται με αυτή σε εξωτερικό, εσωτερικό και ιεραρχικό επίπεδο.
4. Ζώδια δια των οποίων μεταδίδεται η 7η ακτίνα.
5. Υπερβολές και αρετές της ακτίνας.
6. Λειτουργικότητά της στα πλαίσια της Ιατρικής Αστρολογίας ,η σχέση της με τα ενεργειακά κέντρα.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν την πραγματεία μας :

Φύση της 7ης Ακτίνας
Για να κατανοήσουμε όσο γίνεται ορθότερα τη φύση αυτής της ακτίνας, ας διευκρινίσουμε αρχικά τους όρους «τελετουργία» και «μαγεία».

α. Τελετουργία : Η λέξη δηλώνει «έργο που παραγάγει τελετή», άρα το βάρος πέφτει στη λέξη «τελετή». Ως τ ε λ ε τ ή νοείται κάθε διαδικασία, κάθε πράξη που ακολουθεί ένα συγκεκριμένο τυπικό, που κάθε κίνηση στα πλαίσιά της είναι καθορισμένη, υπολογισμένη, έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό, εξυπηρετεί κάποιο σχέδιο.
Στην τελετή ο τύπος ενέχει πάντα ουσία, έστω κι αν αυτή η ουσία δεν είναι άμεσα απτή, ορατή ή αντιληπτή. Στο χώρο της θρησκείας, που υπάρχει το «τυπικό» μέρος, υπάρχουν πολλά στοιχεία τελετής. ‘Όλα άλλωστε τα μυστήρια έχουν το χαρακτήρα της τελετής.

Η τελετουργία λοιπόν συνδέεται με :
- Συγκεκριμένες κινήσεις,
- Αυστηρό τυπικό.
- Σύμβολα.
- Προσπάθεια επίτευξης κάποιου σκοπού.

Γι’ αυτό το λόγο, όταν στην καθημερινή ζωή κάποιος ακολουθεί όλα τα παραπάνω, λέμε πως δρα τελετουργικά και, πολλές φορές, προκαλεί ακόμα και εκνευρισμό στους άλλους (μια από τις υπερβολές αυτής της ακτίνας, όπως θα δούμε, είναι και η τυπολατρία, ο φορμαλισμός). Η κατανόηση πάντως των διαφόρων «τελετουργικών», που υπάρχουν στις  θρησκείες, προϋποθέτει εμβάθυνση σ’ αυτές τις θρησκείες, διαφορετικά ο αμύητος  νιώθει μπροστά τους  «αδαής».
Η ερμηνεία πάντως των τελετουργικών δεν είναι κάτι εύκολο, ακόμα και οι μετέχοντες πολλές φορές σ’ αυτά, δε γνωρίζουν τη βαθύτερη ουσία τους και, βέβαια, μόνο όποιος είναι κυριολεκτικά μ υ η μ έ ν ο ς μπορεί να τα κατανοήσει και να εμβαθύνει στη βαθύτερη ουσία τους.

Επομένως «τελετουργική τάξη» είναι :
α) η τάξη που είναι απαραίτητο να υπάρχει για να δρα ο τελετουργός,
β) η τάξη που προκύπτει από τελετουργία,
γ) η τάξη την ώρα της τελετουργίας.

Συνεχίζουμε με το άλλο σκέλος αυτής της ακτίνας, τη «μαγεία» και θα δείξουμε τη σύνδεσή της με την τελετουργία και  πως ο τελετουργός-μάγος δεν έχει να κάνει σε τίποτα με «συνταγολόγια», «Μάγισσες της Σμύρνης» και άλλα τέτοια υποπροϊόντα, αλλά είναι ένας  αλχημιστής, χειριστής ενεργειών – «πλανητικών ενεργειών».

Η έννοια της «μαγείας» στην 7η ακτίνα
Στην Ιστορία των Ιδεών λίγοι όροι είναι τόσο πολύ παρεξηγημένοι, όπως ο όρος «μαγεία». Η μαγεία στη γλώσσα τελετουργικών, απλών ή μη, προσπαθεί να πετύχει κάποιο αποτέλεσμα, επικαλούμενη, μέσω των τελετουργικών που χρησιμοποιεί, τη βοήθεια υπερβατικών δυνάμεων – που, εάν θέλουμε να το δούμε επιστημονικά, δεν είναι καθόλου εξωτερικές ή υπερ-ανθρώπινες, αλλά εσωτερικές δυνάμεις, δυνάμεις του «καθολικού ασυνείδητου» που υπάρχουν μέσα μας αλλά εμείς δεν τις έχουμε ακόμα εντοπίσει.
Πώς όμως, συνδέεται η Μαγεία με την Αλχημεία;

Μαγεία και Αλχημεία της 7ης ακτίνας :
Αλχημεία, όπως γνωρίζουμε, είναι η προσπάθεια μετουσίωσης της ύλης, μετατροπής του κατώτερου σε κάτι ανώτερο .
Οι παλιοί αλχημιστές, ως γνωστόν, ήθελαν με τη λεγόμενη «φιλοσοφική λίθο» να παραγάγουν από απλά και ευτελή υλικά αντικείμενα χρυσό.

Γενικά η αλχημεία προσπαθεί να κάνει χρήση διαφόρων ενεργειών, να ελέγξει κάποιες δυνάμεις και να τις ωθήσει προς τα εκεί που θέλει, ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο μάγος- αλχημιστής είναι δηλαδή «χειριστής ενεργειών», των ενεργειών του μακρόκοσμου, των πλανητικών-κοσμικών ενεργειών.
Και εδώ ακριβώς είναι το σημείο που συναντιέται με κάποιον τρόπο η Αστρολογία με τη Μαγεία και έχουν δημιουργηθεί μια σειρά από παρεξηγήσεις.

Αστρολογία και Μαγεία της 7ης ακτίνας
Δεχόμενος ο μάγος-αλχημιστής πως μπορεί να χειριστεί τις ενέργειες για να πετύχει ένα αποτέλεσμα, είναι φυσικό να προσπαθεί να χειριστεί τις πλανητικές ενέργειες για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όμως, για να το χειριστεί, πρέπει πρώτα να τις γνωρίζει, άρα να γνωρίζει Αστρολογία. Για αυτό, οι μάγοι παλιά ήταν και αυτοί που «τοις άστροις  λατρεύοντες».

Ο μάγος-αλχημιστής επίσης, ξέροντας τη φύση μιας πλανητικής δυναμικής και όλο το φάσμα που αυτή καλύπτει, προσπαθεί μέσα από διάφορες επικλήσεις και τελετουργικά να την κατευθύνει προς τα εκεί που είναι ο επιθυμητός του στόχος.

Πχ. αν υπάρχει μια σκληρή όψη Ήλιου-Πλούτωνα στον ουρανό, προσπαθεί να την χειριστεί έτσι, ώστε να λειτουργήσει σύμφωνα με αυτό που επιδιώκει, είτε για επιτέλεση μεγάλου κατορθώματος, μιας και η όψη αυτή συνδέεται με φυσική δύναμη, είτε για επιτέλεση μιας καταστροφής, μιας και ο παραπάνω πλανητικός συνδυασμός συνδέεται και με φυσική δύναμη αλλά και με- φυσική καταστροφή ,ώστε να δημιουργηθεί κάτι άλλο.

Επειδή πάλι ο συνδυασμός αυτός συνδέεται με καινοτομίες, ιδεολογικούς μάρτυρες, εξαιρετική αντοχή, θάνατο πατέρα ή συζύγου κ.α. από την τεράστια «γκάμα» της δυναμικής που περιέχεται σε αυτήν την όψη ο αλχημιστής-μάγος, χειριστής ενεργειών ,επιλέγει αυτό που τον ενδιαφέρει και προσπαθεί με τις τεχνικές που έχει να «σπρώξει» την όψη να λειτουργήσει προς τα εκεί που επιδιώκει.

Φυσικά, εάν δεν υπήρχε ο κατάλληλος σχηματισμός στον Ουρανό, η εργασία του μάγου-αλχημιστή είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.
Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν λέμε πως ο μάγος-χειριστής των πλανητικών ενεργειών, χρειάζεται την Αστρολογία για 2 λόγους:
α. για να ξέρει τη σωστή στιγμή της τελετουργικής διαδικασίας, γιατί, αν αυτό δεν υπήρχε, αυτή θα είναι αναποτελεσματική.
β. για να «στρέψει» την πλανητική δυναμική σε σημείο που είναι συμβατό με το Κοσμικό Σχέδιο.
Δηλαδή η δυναμική των πλανητών έχει μια τεράστια γκάμα που, όσο καλός αστρολόγος κι αν είναι κάποιος, δε μπορεί με απόλυτη ακρίβεια να περιγράψει πώς ακριβώς θα εκδηλωθεί, θα μπορέσει – κι αυτό μόνο αν είναι πολύ δυνατός στην Αστρολογία- να περιγράψει μόνο όλες τις τάσεις που περικλείει αυτή η δυναμική. Ο αστρολόγος-μάγος-αλχημιστής λοιπόν  πιστεύει πως με τα εργαλεία του θα μπορέσει να κατευθύνει την ενέργεια προς τα εκεί που θέλει.
Φυσικά, όλα όσα γράψαμε, μη σας οδηγήσουν στο εσφαλμένο συμπέρασμα πως η Αστρολογία …είναι Μαγεία! Απλά, ο μάγος για να λειτουργήσει χρειάζεται και την Αστρολογία.

 Όμως, αν ο Μάγος χρειάζεται την Αστρολογία, η Αστρολογία δεν χρειάζεται καθόλου τη Μαγεία και αυτό το ήξεραν πολύ καλά και στο Μεσαίωνα, όπου από τη μία η μαγεία ήταν ποινικό αδίκημα  κι από την άλλη η Αστρολογία διδάσκονταν στα πανεπιστήμια και κανένας αστρολόγος δε κυνηγήθηκε για μαγεία.

Οι αστρολογικές συνιστώσες της 7ης ακτίνας

Ουρανός και 7η ακτίνα :Ο πλανήτης που συνδέεται με την 7η ακτίνα είναι ο εκκεντρικός, ιδιόρρυθμος και επαναστάτης Ουρανός, ο πλανήτης της Νέας Εποχής, της εποχής του Υδροχόου. Ας προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε αυτή τη σύνδεση:
1. Όπως αναφέραμε, η 7η ακτίνα είναι κατεξοχήν ακτίνα που συνδέεται με αυτό που ονομάζεται «μαγεία» χειρισμό δηλαδή πλανητικών ενεργειών για επίτευξη ενός στόχου.
2. Αυτό σημαίνει πως ο «μάγος» είναι, όπως πάλι είπαμε, ένας αλχημιστής («αλχημιστή-μάγο» τον ονομάσαμε) που, γνωρίζοντας την πλανητική δυναμική προσπαθεί να τη χειριστεί για προώθηση του έργου του.
3. Για να χειριστεί, όμως, την πλανητική δυναμική πρέπει πρώτα να τη γνωρίζει, άρα θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει γνώσεις Αστρολογίας. Γι’ αυτό και τονίσαμε ιδιαίτερα  πως η μαγεία χρειάζεται οπωσδήποτε την αστρολογική γνώση, χωρίς το αντίθετο να είναι απαραίτητο.
4. Αφού, λοιπόν, η 7η ακτίνα της τελετουργικής μαγείας εξ αντικειμένου συνδέεται με την Αστρολογία, μιας και χωρίς αυτή είναι «παροπλισμένη» έπεται πως θα συνδέεται και με τον κατεξοχήν πλανήτη της Αστρολογίας, τον Ουρανό.
5. Έτσι, εξηγείται και γιατί ο Ουρανός έχει, στην Εξωτερική Αστρολογία, έξαρση στο Σκορπιό, σε ζώδιο κατεξοχήν μαγείας και ο Σκορπιός έχει αντι-σκιά στον Υδροχόο, το ζώδιο του Ουρανού στην Εξωτερική Αστρολογία και ο Υδροχόος αντι-σκιά στο ζώδιο του Σκορπιού. Υπάρχει μια «εσωτερική συνάφεια» των δύο ζωδίων και ιδιόρρυθμη συγγένεια, μια «εκτελεστική σχέση», που εξασφαλίζεται από τον πλανήτη Ουρανό.
Με τον παραπάνω αστρολογικό συλλογισμό πιστεύουμε πως φάνηκε η συνάφεια Ουρανού, 7ης ακτίνας, Υδροχόου και Σκορπιού.

Ας δούμε, τώρα, ποια είναι τα ζώδια με τα οποία συνδέεται η 7η ακτίνα.

Ζώδια που συνδέονται με την 7ης ακτίνα

Αφού, λοιπόν, η 7η ακτίνα συνδέεται με τον πλανήτη Ουρανό, για τους λόγους που εξηγήσαμε πιο πάνω, είναι φυσικό να συνδέεται και με τα ζώδια του Ουρανού, που, σε εξωτερικό επίπεδο, είναι ο Υδροχόος και σε εσωτερικό ο Ζυγός, μιας και ο Ουρανός, όπως είχαμε γράψει, είναι ο εσωτερικός κυβερνήτης του Ζυγού.
Ας εξηγήσουμε, όμως, αυτή τη σύνδεση.

Υδροχόος και 7η ακτίνα
Ο Υδροχόος, ζώδιο εγκεφαλικό, θεωρητικό, ζώδιο που χαρακτηρίζεται από νεωτερισμό, είναι φυσικό να συνδέεται με την ακτίνα εκείνη που θέλει να φτάσει σε υψηλά επίπεδα γνώσης, να συντονιστεί με την τάξη του μακρόκοσμου και χειριζόμενη αυτή την τάξη του μακρόκοσμου να καθορίσει την πορεία και να επιβάλλει κάποια τάξη στο μικρόκοσμο. Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε, για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις, πως η «τάξη» της 7ης ακτίνας, δεν είναι μια τάξη φύσης «Παρθένου» -τελειομανής- αλλά μια Τάξη που προσπαθεί το συντονισμό μακρόκοσμου και μικρόκοσμου, προσπαθεί να εφαρμόσει την τάξη του μακρόκοσμου – την τάξη των πλανητικών συσχετισμών – στον κόσμο του μικρόκοσμου και από αυτήν την άποψη έχει και έναν «ολοκληρωτικό» χαρακτήρα, μιας και πιστεύει πως αυτό που κάνει είναι η μόνη Αλήθεια και κάθε τι άλλο είναι υποδεέστερο.

Όμως, μη ξεχνάμε, ο ολοκληρωτισμός ως τάση, , είναι κάτι που συνδέεται κυρίως με τον Υδροχόο και τον Ουρανό και για αυτό και σε ωροσκόπια ολοκληρωτικών ηγετών υπάρχει έντονα αυτό το στοιχείο. Πάντως, ο «εκκεντρικός ολοκληρωτισμός» του Υδροχόου, φαίνεται πως συνάδει κατά πολύ με την φύση της 7ης ακτίνας.

 Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν:
α. η 7η ακτίνα συνδέεται με τον πλανήτη Ουρανό
β. λόγω αυτής της σύνδεσης συνάδει και με το ζώδιο του Υδροχόου
γ. ο «βέβηλος» καινοτόμος χαρακτήρας του Υδροχόου, που θέλει να φτάσει – με οποιοδήποτε τίμημα – στα ανώτερα επίπεδα γνώσης είναι συμβατός με τη φύση αυτής της ακτίνας που θέλει να προσαρμόσει το μικρόκοσμο στο μακρόκοσμο και να «χειριστεί» το μακρόκοσμο για διεργασίες στα πλαίσια του μικρόκοσμου.

Ζυγός και 7η ακτίνα
Η 7η ακτίνα εσωτερικά συνδέεται με το ζώδιο του Ζυγού, μιας και εσωτερικός κυβερνήτης του Ζυγού είναι ο εκκεντρικός Ουρανός, ο οποίος είναι και ο πλανήτης της 7ης ακτίνας. Για να κατανοήσουμε τη σύνδεση της 7ης ακτίνας με το Ζυγό, θα πρέπει να πάρουμε υπόψη πως ο Ζυγός είναι το μόνο ζώδιο του ζωδιακού που είναι «άψυχο», μιας και σύμβολό του δεν είναι ούτε άνθρωπος ούτε ζώο, όπως συμβαίνει με όλα τα άλλα ζώδια, αλλά μια ..ζυγαριά. Θυμίζει την ανεικονική ζωγραφική που ήκμασε στα χρόνια της Εικονομαχίας στο Βυζάντιο και που αναπαριστούσε κυρίως σύμβολα ή, κατά δεύτερο λόγο, εικόνες της φύσης.

Για αυτό και ο απρόσωπος Ουρανός εσωτερικά κυβερνά αυτό το ζώδιο
και ο «σκληρός» και αδέκαστος δικαστής Κρόνος είναι σε έξαρση στο Ζυγό –στην εξωτερική αστρολογία- όμως είναι και ο Ιεραρχικός κυβερνήτης του Ζυγού.

 Όντας, λοιπόν, ο Ζυγός ζώδιο αρμονίας που επιτυγχάνεται βέβαια μέσα από την τάξη, όντας επίσης ζώδιο πέρα των ανθρώπινων παθών – στην εσωτερική του βέβαια διάσταση- μπορεί εύκολα να συνδεθεί με την ακτίνα εκείνη που μέσα από τα σύμβολα προσπαθεί να γνωρίσει την πραγματική τάξη και να την επιβάλλει. Ο «απόκοσμος» χαρακτήρας του Ζυγού ταιριάζει πολύ καλά στον υπερβατικό χαρακτήρα της 7ης ακτίνας. Μην ξεχνάμε επίσης πως κάθε τελετουργία επιδιώκει αρμονία και συνεργασία ορατού και αοράτου και, βέβαια και η αρμονία και η συνεργασία είναι ποιότητα του Ζυγού.
Ας δούμε τώρα ποια είναι τα Ζώδια δια των οποίων μεταδίδεται η 7η ακτίνα και ας εξηγήσουμε το γιατί: η 7η ακτίνα λοιπόν μεταδίδεται μέσα από 3 παρορμητικά ζώδια, του Καρκίνου, του Αιγόκερω και του Κριού. Ας πάρουμε υπόψη πως, όπως παραπάνω γράψαμε, συνδέεται με το Ζυγό, που είναι κι αυτός παρορμητικό ζώδιο, βλέπουμε την έντονη σύνδεση που έχει αυτή η ακτίνα με τον παρορμητικό σταυρό. Θα καταλάβουμε το γιατί, αν σκεφτούμε πως ο παρορμητικός σταυρός και, βέβαια, τα ζώδια που τον συγκροτούν, συνδέεται με τα 4 σημαντικότερα δρώμενα κάθε χρονιάς, με τα ηλιοστάσια (θερινό και χειμερινό) και τις ισημερίες (εαρινή και φθινοπωρινή), με ημερομηνίες που αρχίζει «νέα εποχή», έχοντας τελειώσει η παλιά. Είναι, λοιπόν, τα παρορμητικά ζώδια, ζώδια εγκαθίδρυσής του καινούργιου και, για αυτό και η 7η ακτίνα που επιδιώκει αλλαγές αλχημικού τύπου με το υλικό των πλανητικών συνδυασμών  συνδέεται με τα ζώδια των αλλαγών. Ο δυναμικός- μεταβλητός χαρακτήρας της 7ης ακτίνας συνάδει με τον αντίστοιχο χαρακτήρα των παρορμητικών ζωδίων.

Ας δούμε, όμως, αναλυτικά, τα ζώδια μετάδοσης αυτής της ακτίνας.

 7η ακτίνα και Κριός
Το πρώτο παρορμητικό ζώδιο δια του οποίου μεταδίδεται η 7η ακτίνα είναι ο Κριός. Ο Κριός που έχει εσωτερικό κυβερνήτη  Ερμή, που συνδέεται με τον ορατό και τον αόρατο κόσμο, είναι άκρως κατάλληλος για να μεταδίδεται μέσα από αυτόν η 7η ακτίνα, η ακτίνα που, ακριβώς, επιδιώκει να επενεργήσει στον ορατό κόσμο μέσα από τις δυνάμεις του αοράτου.

 7η ακτίνα και Καρκίνος
Ο Καρκίνος, που εσωτερικό κυβερνήτη έχει τον Ποσειδώνα, πλανήτη που συνδέεται με τις πιο λεπτές εκφάνσεις του ψυχισμού, είναι φυσικό να συνδέεται με την 7η ακτίνα, ακτίνα που επιδιώκει τη σύνθεση ύλης-πνεύματος μέσα από μια διαδικασία μαγική-τελετουργική.

 7η ακτίνα και Αιγόκερως
Τέλος, η 7η ακτίνα μεταδίδεται από τον Αιγόκερω, μιας και ο Αιγόκερως, εσωτερικά, είναι ζώδιο που κατ’ εξοχήν συνδέεται με διαδικασίες τελετουργίας και προσφέρει όλη τη δομή και την αυστηρότητα που απαιτεί κάθε τελετουργία. Μη ξεχνάμε άλλωστε πως, πριν εντοπιστεί ο Πλούτωνας, όλες τις «πλουτώνιες» δραστηριότητες τις είχε ο Κρόνος. Φυσικό λοιπόν είναι ο «μαγικός» Αιγόκερως, να είναι ένα από τα ζώδια μετάδοσης της κατ’ εξοχήν «μαγικής» ακτίνας. Άλλωστε, η δύναμη και η καρτερία, βασικές αρετές της 7ης ακτίνας, είναι και κατ’ εξοχήν «Αιγοκερίσιες» ιδιότητες.

Τέλος, μην ξεχνάμε πως ο Αιγόκερως και ο Καρκίνος είναι «πύλες» εισόδου και εξόδου ψυχών, σύμφωνα με τη Μεταφυσική Αστρολογία, και ως ακραία «μεταφυσικά» ζώδια είναι φυσικό να αποτελούν φορέα μετάδοσης της πιο «μεταφυσικής» ακτίνας, της 7ης ακτίνας της τελετουργίας και μαγείας.

Προτερήματα 7ης ακτίνας
• Δύναμη, κυρίως ψυχική, για να μπορεί κάποιος να αντέχει το βάρος των ενεργειών που εκλύονται από την ακτίνα αυτή και, κυρίως, για να τις χειρίζεται. Για αυτό αδύναμα ωροσκόπια, αν τυχόν έστω και κατά σύμπτωση, εμπλακούν με τις δονήσεις αυτής της ακτίνας κινδυνεύουν να καταρρεύσουν.
• θάρρος, γιατί χωρίς αυτό δε θα μπορέσει κάποιος να προχωρήσει όταν συναντήσει «τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες» ή «το θυμωμένο Ποσειδώνα». Στα πλαίσια της 7ης ακτίνας υπάρχουν πολλοί «ασκοί του Αιόλου» και για να τους ανοίξει αφενός κάποιος και, κατά δεύτερο λόγο, για να τους χειριστεί, θα πρέπει να έχει θάρρος, να έχει την τόλμη του Κριού (1ο ζώδιο μετάδοσης), το σύστημα, τη δομή και τη ψυχραιμία του Αιγόκερω (2ο ζώδιο μετάδοσης της 7ης ακτίνας) και την έντονη αυτοσυντήρηση και αυτοπροστασία του Καρκίνου (3ο ζώδιο μετάδοσης).
• Λεπτομερειακός, γιατί μόνο αν προσέξει τις λεπτομέρειες, θα μπορέσει να διακρίνει την τάξη που υπάρχει, έτσι θα δει την «ενότητα στην ποικιλία» αλλά και θα καταλάβει το βασικό αξίωμα: «το όλο στο μέρος». Προσέχοντας τις λεπτομέρειες θα δει πως κάθε τι έχει την αξία και την λειτουργικότητα του, κάθε τι υπηρετεί ένα σκοπό στα πλαίσια του Όλου και όπως το μέρος περιέχεται στο Όλο, έτσι και το Όλο περιέχεται στο μέρος. Τότε θα καταλάβει τη μεγάλη Αλήθεια, πως τα Πολλά υπάρχουν στο Ένα, αλλά και το Ένα περιέχεται στα πολλά και πως σε όλη τη Δημιουργία υπάρχει μια θαυμαστή αναλογία των μερών μεταξύ τους και κάθε μέρους προς τα άλλα μέρη. Θα καταλάβει δηλαδή μελετώντας τις λεπτομέρειες την Αρμονία και την Τάξη.
• Ευγένεια ψυχής, ώστε ο χειρισμός των ενεργειών να μην τον οδηγήσει ποτέ σε επικίνδυνες – και για αυτόν αλλά και για άλλους – καταχρήσεις.
• Αυτάρκεια, γιατί ερχόμενος σε επαφή με τις ισχυρές αυτές ενέργειες δεν μπορεί να περιμένει βοήθεια από αλλού, παρά μόνο από την «εσωτερική του φλόγα», το «εν ημίν δαιμόνιον». Αυτό βέβαια σημαίνει όχι στήριξη στο – ελαφρύ έτσι κι αλλιώς – αλαζονικό «Εγώ» της προσωπικότητας, αλλά στην Ψυχή και, κατ’ επέκταση, στο Σύμπαν, μιας και η Ψυχή βρίσκεται σε συνάφεια με Αυτό αλλά και λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε Εμάς και στο Σύμπαν και χωρίς τη «σύνδεση» αυτή χάνεται η ζωή («κόβεται το νήμα»)
Αυτά για τις αρετές που απαιτεί ή προϋποθέτει η δράση στην 7η ακτίνα. Ας πάμε τώρα να δούμε και κάποιες από τις υπερβολές που μπορούν να αναπτυχθούν στα πλαίσια της.

 Υπερβολές 7ης ακτίνας
• Φορμαλισμός, τυπολατρία, το να μένει κανείς στις λεπτομέρειες καθαυτές και όχι να εμμένει σε αυτές για να κατανοήσει πιο καλά το Όλο. Είναι η κατάσταση του να βλέπει κανείς το δέντρο και να χάνει το δάσος, να βλέπει το μερικό ως κάτι το αυτόνομο και όχι ενταγμένο στο Όλο. Μπορεί δηλαδή εδώ ο φορμαλισμός της 7ης ακτίνας να θυμίζει τις πιο κακές ποιότητες του ζωδίου της Παρθένου.
• «Υπεροψία και μέθη», για να θυμηθούμε λίγο τον καβαφικό «Δαρείο». Πράγματι ο τελετουργός της 7ης ακτίνας μπορεί να «μεθύσει» από τη γνώση και τη δύναμη που έχει, να του δημιουργηθεί η εωσφορική σκέψη πως είναι «Θεός» στη θέση Θεού και εκεί ακριβώς είναι που χρειάζεται να έχει μετριοπάθεια, ταπεινότητα, να μην ξεχνά πως είναι απλά ένα μέρος του Όλου που είχε την τιμή να έλθει σε επαφή με βαθύτερα στρώματα γνώσης και πως ό,τι πέτυχε το πέτυχε γιατί του επέτρεψε το Είναι να το πετύχει κι όχι από κάποια «δική του» προσπάθεια. Όσο χρησιμοποιεί την προσωπική αντωνυμία κινδυνεύει να δεχτεί τη μήνιν των θεών, οι οποίοι δεν ανέχονται καμία υπεροψία και αλαζονεία.
Για αυτό και πρέπει ο μάγος-τελετουργός της 7ης ακτίνας να έχει ανοιχτό μυαλό, ώστε να ξέρει τα όρια του αφενός και να βλέπει το Όλο αφετέρου χωρίς να προσκολλάται στο τμήμα - να νιώθει πως αφού του επετράπη να φτάσει σε υψηλά επίπεδα γνώσης αυτό έγινε για κάποιο σκοπό και αυτός είναι να χρησιμοποιήσει τη γνώση που πήρε για να βοηθήσει του άλλους - για αυτό πρέπει να έχει αίσθηση ενότητας με τους άλλους, ανοχή ακόμα και όταν του επιτίθενται, αγάπη, γιατί μόνο αυτή εξασφαλίζει την ενότητα με τους άλλους αλλά και με το Σύμπαν
• Μισαλλοδοξία, γιατί μπορεί να νομίζει πως αυτός και μόνο είναι ο κάτοχος της Αλήθειας και όλους τους άλλους να τους αντιμετωπίζει με τρόπο υποτιμητικό.

 7η ακτίνα και Θεραπευτική
Η 7η ακτίνα συνδέεται το κέντρο του Ιερού -2chakra.
Στο κέντρο αυτό εστιάζεται όλη η σεξουαλική ενέργεια, τη βάση κάθε δημιουργίας.
 Για αυτό η ενέργεια αυτή δεν πρέπει να μένει μπλοκαρισμένη αλλά να κινείται από τη βάση στο κεφάλι, αλλιώς..  μπλοκαρισμένη, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα κυκλοφοριακού, αποκρυσταλλώσεις (π.χ. πέτρες) (όπως και στην 1η ακτίνα), εκκεντρικότητες σεξουαλικές. 

Για αυτό υπερβολές στα πλαίσια αυτής της ακτίνας κάνουν το άτομο ευάλωτο σε αυτές τις βιοπάθειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου